Jadłospis

DIETA PODSTAWOWA:

Poniedziałek 12.02.2018

Śniadanie: Herbata, pieczywo mieszane-razowe, graham, pszenno-żytnie, z masłem, schab z indyka, serek poznański, pomidor

Obiad: Zupa ziemniaczana z jarzynami i zieloną pietruszką, łazanki z kiełbasą i białą kapustą – wyrób własny, woda mineralna niegazowana

Podwieczorek: Gruszka, biszkopty

 

Wtorek 13.02.2018

Śniadanie: Herbata, pieczywo mieszane-razowe, graham, pszenno-żytnie z masłem, pasta jajeczna ze szczypiorkiem, szynka drobiowa

Obiad: Zupa ogórkowa z kaszą pęczak, ziemniaki, miruna w panierce, surówka z kapusty z kiszonej marchewką, woda mineralna niegazowana

Podwieczorek: Kaszka manna na mleku z malinami

 

Środa 14.02.2018

Śniadanie: Herbata, pieczywo mieszane-razowe, graham, pszenno-żytnie z masłem, szynka wieprzowa żółty ser, ogórek zielony

Obiad: Krem warzywny z grzankami makaron penne z brokułami i kurczakiem w sosie śmietanowym, woda mineralna niegazowana

Podwieczorek: Banan, chrupki kukurydziane

 

Czwartek 15.02.2018

Śniadanie: Herbata, pieczywo mieszane-razowe, graham, pszenno-żytnie z masłem, mleko 2% (200 ml), płatki zbożowe dżem niskosłodzony

Obiad: Rosół z zacierką i zieloną pietruszką, ziemniaki medalion z kurczaka z ziołami, surówka z selera z rodzynkami, woda mineralna niegazowana

Podwieczorek: Kiwi, ciasteczka zbożowe

 

Piątek 16.02.2018

Śniadanie: Herbata, pieczywo mieszane-razowe, graham, pszenno-żytnie, z masłem, ser żółty Gouda, paprykarz z warzywami – wyrób własny

Obiad: Zupa jarzynowa lub grochowa z zieloną pietruszką, racuszki z jabłkami- wyrób własny, woda mineralna niegazowana

Podwieczorek: Jogurt naturalny z płatkami owsianymi i rodzynkami

 

 

DIETA ELIMINACYJNA:

Poniedziałek 12.02.2018

Śniadanie: Herbata, pieczywo mieszane-razowe, graham, pszenno-żytnie, z masłem klarowanym, serek biały ze słonecznika, schab z indyka, pomidor

Obiad: Zupa ziemniaczana z warzywami i zieloną pietruszką, kopytka/kluski śląskie z kiełbasą i gotowaną białą kapustą, woda mineralna niegazowana

Podwieczorek: Gruszka karotka do chrupania

 

Wtorek 13.02.2018

Śniadanie: Herbata, pieczywo mieszane-razowe, graham, pszenno-żytnie z masłem klarowanym, pasta jajeczna ze szczypiorkiem/ pasztet sojowy, polędwica drobiowa

Obiad: Zupa ogórkowa z kaszą jaglaną, ziemniaki, miruna soute, surówka z kiszonej kapusty z marchewką, woda mineralna niegazowana

Podwieczorek: Płatki jaglane dietetyczne z malinami

 

Środa 14.02.2018

Śniadanie: Herbata, pieczywo mieszane-razowe, graham,pszenno-żytnie z masłem klarowanym, szynka wieprzowa , ogórek zielony, sałata, rzodkiewka

Obiad: Krem warzywny z bazylią i grzankami, makaron dietetyczny/bezglutenowy z brokułami i kurczakiem w sosie własnym, woda mineralna niegazowana

Podwieczorek: Banan, chrupki kukurydziane

 

Czwartek 15.02.2018

Śniadanie: Herbata, pieczywo mieszane-razowe, graham, pszenno-żytnie z masłem klarowanym, płatki kukurydziane, mleko sojowe/lub kokosowe, dżem niskosłodzony

Obiad: Rosół z makaronem dietetycznym / bezglutenowym, medalion z kurczaka, ziemniaki, surówka z selera z rodzynkami, woda mineralna niegazowana

Podwieczorek: Ciastko dietetyczne- Aramatuski

 

Piątek 16.02.2018

Śniadanie: Herbata, pieczywo mieszane-razowe, graham, pszenno-żytnie ze masłem klarowanym, paprykarz z warzywami -wyrób własny, twarożek ze słonecznika z zielonym szczypiorkiem

Obiad: Zupa grochowa z zielona pietruszką, racuszki dietetyczne z jabłkami – wyrób własny, woda mineralna niegazowana

Podwieczorek: Jogurt sojowy /jogurt ryżowy

 

Życzymy smacznego 🙂

O brzuszki naszych Najmłodszych dba firma cateringowa “Symfonia Smaków”